Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Tjoho vad det går bra att uppdatera! Men nu kommer det iaf!

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Det beror på om det ska vara någon man känner eller inte (lät ju väldigt bra...).

Om jag skulle välja någon som jag känner så skulle jag nog välja Cornelia! Det känns som om vi knappt har hunnit o träffas (utanför stallet) någonting det här halvåret. :(

Om det kan va vem som så skulle jag vilja träffad dead by april! Har blivit väldigt nördig när det gäller dom! Och om man var tvungen i välja en av dom så absolut Jimmie! Är så extremt imponerad av hans röst! Growlen o skriket är ju inte det vackraste man kan lyssna på, men när han sjunger rent!

Tada! Ett blogginlägg! :O

Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Sara

Heja heja! ;)

2012-12-13 @ 11:21:51
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0