Bildbomb!

Eller ja det vart inte mycket till bomb men lite iaf. ;P Lite bilder som är fotade under veckan. ;P

En livboj nere vid strömmen.


Även här en bild nere vid strömmen nedanför södra, ett utav mina favoritställen ;P

En lite suddig o lite sissåndär på mig o Grålleman i torsdags. Jag har 
blitt helt kär i den hästen! ;P

Titta! Motala kan faktiskt vara riktigt vackert. ;P

Och sen när jag var nere vid strömmen (nejmen ojdå...) och jag gick
där för mig själv med kameran så hör jag helt plötsligt blubb blubb
plask plask och så ploppade det upp 2 st dykare mitt framför näsan
på mig. :O

Kommentarer
Postat av: Sara

Men oj vad fint Grålle gick där då! :D

2012-01-09 @ 18:20:50
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: fokuserar.

Sv: Anledningen att vi skriver att vi vill ha kommentarer på inläggen är att vi vill veta att det är folk som vill se för annars är det ganska onödigt att lägga ner tid på att klippa ihop videos och lägga ut på videofyme enligt oss.

/Fokuserar

2012-01-15 @ 14:07:03
URL: http://fokuserar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0