Hej igen!

Fråga mig inte varför men jag fick bara en känsla av att jag ville börja blogga igen... Det har hänt ganska mycket sen jag bloggade sist (vilket visst var 12-12-12...) och om jag ska vara helt ärlig så är inte många utav sakerna positiva... 
 
Jag tänker inte gå in på allt nu för det kommer att bli så extremt långt och jobbigt i sånna fall, men här är en liten kort lista:
 
-Sjukhus
-Operation
-Bakslag
-"Comeback"
-Stress
-Avlivning av min bästa vän på min 18 års dag 
-Körkort (jag lyckades klämma in något bra under året)
-Haveri av kroppen (alla möjliga leder, axlar, bäcken, rygg, nacke, knän osv osv...)
-Sjukdomar av alla de slag (Lunginflamationer, bihålerna, öron, migrän...)
 
Vissa av dessa saker upprepades ett flertal gånger och det hela har väl slutat med att jag är väldigt trött mentalt just nu (och har nog vart det ganska länge det är bara det att jag är duktig på att dölja det...). Jag tror att det är den största anledningen till att jag vill försöka börja blogga igen, att skriva av mig lite. 
 
Just i skrivande stund så har mina båda knän krashat totalt och jag är mer eller mindre sängliggande. Jag väntar på en tid hos en knäspec. i Linköping som troligen kommer att operera iaf vänster knä. 
 
Jag kommer att skriva mer detaljerat om varje bit för sig men jag får se när det blir för jag tycker att det är väldigt jobbigt att tänka på det och särskilt att dela med mig av det. 
 
Jag har bara satt ut ett mål för 2014: Att ha ett bättre år än 2013. 
Det borde inte vara allt för svårt att uppnå men vi får se. :)
 
Det var en början i alla fall!
God natt!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det hjälper att skriva av sig lite. INGEN förtjänar så mycket skit som du fått stå ut med det senaste året. Kram <3

2014-01-25 @ 17:38:54
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0